Diccionario de materias y técnicas : tesauro para la descripción y catalogación de bienes culturales / Stefanos Kroustallis

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: DomusPublication details: Madrid : Ministerio de Cultura. Secretaría General Técnica, cop. 2008-Description: <vol. 1> : il. ; 24 cmISBN:
  • 9788481813821
Subject(s): Scope and content: Inclou una part de diccionari i una part de tesaurus, aquesta amb una presentació jeràrquica i una presentació amb les relacions semàntiques dels termes.
Item type Current library Call number Vol info Status Date due Barcode
Llibre Llibre Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya 02.11-Kro (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 4507

Conté: 1. Materias

Bibliografia al final del primer volum p. 709-732. Índex de fotografies