La Barcelona d'ahir La ciutat d'abans de la guerra

By: Material type: TextTextPublication details: Barcelona Llibres del 9 Angle, S.L. - Ajuntament de Barcelona 2015Edition: 1ISBN:
  • 9788416139491
Subject(s): Summary: Després de l’impuls urbanístic de l’Exposició Universal, entre 1930 i 1940 Barcelona s’exalta amb la proclamació de la República, abraça la modernitat i els avenços socials, viu un ambient tenyit de revolució i finalment pateix els estralls de la Guerra Civil. La ciutat d’abans de la guerra fa una radiografia excepcional d’uns anys, irrepetibles, que formen part de la nostra memòria col·lectiva: una dècada convulsa i extraordinària, que la ciutat viu intensament entre la pau i el conflicte, la modernitat i la tradició, la il·lusió i la derrota.
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Llibre Llibre Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya 41.50-Lab (Browse shelf(Opens below)) Available 5806