Avaluació del comportament físic i mecànic de mostres de fustes tractades amb les resines de consolidació Paraloid B72 i Regalrez 1126: cap a la definició d'un protocol d'actuació

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 10 pISBN:
Subject(s): In: RevistesAbstract: Aquest article descriu els resultats obtinguts en la primera fase d'assajos d'un estudi tècnic, comissionat i finançat pel Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya (CRBMC), que té com a objectiu l'avaluació del comportament i els canvis en les propietats físiques i mecàniques dels suports de fusta sotmesos a processos de consolidació amb la resina acrílica Paraloid B72 i la resina hidrocarbonada Regalrez 1126. Aquestes són les resines emprades més habitualment en els tractaments de consolidació de suport de fustes de béns mobles atacats i debilitats pels insectes xilòfags.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Revistes (Browse shelf(Opens below)) Available R: 2933 Art-37