Berlín 36: Els Jocs Olímpics de l'exalteació nazi. Jueus al servei de Hitler.

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 6 pISBN:
  • 1695-2014
Subject(s): Online resources: Abstract: Als Jocs de Berlín del 1936, Hitler va voler demostrar al món la superioritat de la raça ària gràcies a l'èxit dels atletes alemanys. En aquest sentit, el Partit Nazi no va escatimar esforços per a mostrar la millor imatge de la "Nova Alemanya", i davant la pressió del COI les autoritats germàniques van acceptar atletes jueus dins la seva delegació olímpica. Aquest va ser el cas d'Helena Mayer, medalla de plata en floret.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Available R:2113 Art-39