El gran dia de Girona de Martí Alsina: una intervenció de conservació sense precedents al nostre país

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 7 pISBN:
Subject(s): Online resources: In: RescatAbstract: L'article fa un resum del procés de conservació - restauració que es va efectuar a l'obra "El gran dia de Girona" de Martí Alsina. Es fa un repàs per la història d'aquesta pintura, i els procediments aplicats: examen organolèptic, procés de conservació i restauració i consolidació del suport. Per últim es mostren els resultats finals.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Rescat (Browse shelf(Opens below)) Available R:2088 Art-122