Excavacions a la plaça dels Jueus de Besalú (Garrotxa)

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 19 pISBN:
Subject(s): In: Tribuna d'Arqueologia 2007Abstract: Aquest article resumeix els resultats obtinguts en les tres campanyes d'excavacions fetes a la plaça dels Jueus de Besalú (Garrotxa), entre els anys 2002 i 2006. Les excavacions arqueològiques s'emmarquen dins del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Besalú i l'Institut de Patrimoni Cultural de la Universitat de Girona (IPaC) i van ser patrocinades per la Diputació de Girona. Els treballs arqueològics han posat de manifest l'evolució urbanística de la plaça dels Jueus des del segle IdC fins als nostres dies.