Els olis esencials. Conservació preventiva en el control microbiològic

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 5 pISBN:
  • 1579 - 3613
Subject(s): Online resources: In: Unicum 2Abstract: Desde que tenim al nostre abast els productes sintètics, els conservadors i restauradors utilitzem els parabens per les seves propietats fungicides, sense tenir en compte si la toxicitat del producte pot afectar el nostre organisme. En aquest article es revisa l'opció d'utilitzar en el control microbiològic productes naturals com els olis esencials, assajats en estudis in vitro, que ens aportin uns resultats adequats.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Unicum 2 (Browse shelf(Opens below)) Available R:2932 Art-162