Les Històries de Tobies d'Andrea Vaccaro: de Nàpols al Museo Nacional d'Art de Catalunya

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 24 pISBN:
Subject(s): Online resources: In: Butlletí MNAC 2Abstract: Aquest article intenta reconstruir la història de quatre pintures de l’artista napolità Andrea Vaccaro, actualment al Museu Nacional d’Art de Catalunya, i originàriament part d’una sèrie de 12 peces dedicada a les històries bíbliques de Tobies, propietat del virrei de Nàpols Pedro Antonio de Aragón.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Butlletí MNAC 2 (Browse shelf(Opens below)) Available R-2020 Art-250