La veritable passió d'Isaac Newton. Científic de dia, alquimista de nit.

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 4 pISBN:
  • 1695-2014
Subject(s): Online resources: Abstract: I si Isaac Newton només s'hagués dedicat a la ciència com a ocupació secundària, i el seu veritable estímul hagués estat la teologia i la recerca de la pedra filosofal? Sàpiens mostra la cara amagada d'un dels més grans científics de la història i la relació del geni amb l'alquímia, una pràctica perseguida a la seva època.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Available R:2113 Art-256