Noves consideracions entorn al joc de retaule i frontal de Vallbona de les Monges

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 30 pISBN:
Subject(s): Online resources: In: Butlletí MNAC 2Abstract: L’ excepcionalitat de les taules procedents del monestir de Vallbona de les Monges (Lleida) ha repercutit en un notable tractament historiogràfic. Malgrat tot, amb el present estudi es pretén insistir encara sobre algunes qüestions relatives al seu emplaçament original i a la seva funció com a retaule i frontal, alhora que es dóna rellevància als fins ara inadvertits escuts heràldics de les taules per tal de perfilar-ne alguns aspectes de la promoció artística. Principalment, però, l’objectiu de l’article és definir un corpus d’obra al seu entorn que, al meu entendre, es pot atribuir l’acció més o menys directa d’un mateix mestre.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Butlletí MNAC 2 (Browse shelf(Opens below)) Available R-2020 Art-303