Noves evidències de l'urbanisme romà i ibèric a l'àrea portuària de la ciutat: les intervencions al solar número 18 del carrer Jaume I de Tarragona

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 26 pISBN:
Subject(s): In: Tribuna d'Arqueologia 2007Abstract: L'autor de l'article planteja i mostra el progrés de les excavacions dutes a terme en un solar de la ciutat de Tarragona, on s'hi van trobar restes romanes i ibèriques. Després de fer una descripció sobre l'emplaçament, descriu l'evolució històrica del lloc explicant fase per fase el progrés de l'urbanisme, analitzant també les restes materials que s'hi van trobar.