Restauració d'una Balaenoptera physalus: la balena emblemàtica del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 10 pISBN:
Subject(s): In: Unicum 2Abstract: En aquest article es descriu la metodologia seguida durant el procés de restauració de la Balaenoptera physalus, la balena emblemàtica del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. També s'exposen les problemàtiques i reptes d'una restauració singular, duta a terme per l'equip de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont, en què el treball en equip i la coordinació d'ambdues institucions ha permès acabar amb èxit un projecte de conservació i restauració de gran dificultat.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Unicum 2 (Browse shelf(Opens below)) Available R: 2933 Art-380