Tres mesas escritorio de Ángel Maeso

Contributor(s): Material type: ArticleArticleDescription: 5 pISBN:
  • 1887 - 0511
Subject(s): Online resources: Abstract: Els riquíssims fons de l'Arxiu General de Palau suposen una font inesgotable d'informació, que ens permet conèixer i identificar l'obra d'ebanisteria realitzada pels mestres ebanistes que van ocupar el càrreg en els anomenats Oficis de Casa en diferents moments. Cenyint-nos al regnat de Ferran VII i a l'obra del mestre ebanista Àngel Maeso González, que va ocupar aquest càrreg entre 1814 i 1835, ha estat possible documentar tres taules escriptori i dues butaques fetes per l'ebanista.
Article de revista Article de revista Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya Available R: 2244 Art-443