Art i Arquitectura a l'Església de l'Assumpció de Vallibona

By: Material type: TextTextPublication details: Vallibona (Castelló) Ayuntamiento de Vallibona 2017Edition: 1Subject(s): Summary: El llibre està dividit en tres parts: – La iglesia parroquial de Vallibona y los techos pintados medievales valencianos, per Arturo Zaragozá Catalán; – El interior barroco de Vallibona (un espacio dentro de otro), per Mn. Joaquín Iturat García; – Aproximació a l’Orfebreria de la Parròquia de l’Assumpció de la Mare de Déu de Vallibona, per Josep Lluís Gil Cabrera, amb una gran quantitat i d’una excel·lent qualitat de fotografies.
Llibre Llibre Biblioteca de l' Escola Superior Conservació i Restauració de Bens Culturals de Catalunya 21.00-Zar (Browse shelf(Opens below)) Available 6101

El llibre està dividit en tres parts: